• Novinky

• ErasmusDays 2023

• Workshop pre učiteľov a deti našej materskej školy

Cestovanie do Francúzska môže byť vzrušujúcim zážitkom s jeho bohatou kultúrou, históriou, kuchyňou a krásnou krajinou. A samozrejme francúzsky jazyk.

Dňa 12. 10. 2023

Program:

1. Pomocou kartičiek a obrázkov nájdite podobne znejúce slová. Napríklad žirafa (žirafa).

2. Vytvorte si pexeso.

3. Učenie sa piesne môže byť zábavným a príjemným spôsobom objavovania jazyka a hudby.

4. Bez rozprávky to nejde!

5. Vysvetlite konštrukčnú výzvu. Tímy stavajú Tour Eifel pomocou kociek LEGO.

6. Syr alebo bageta?

7. Certifikáty.

Atelier pour Enseignants et Enfants de Notre École Maternelle

Voyager en France peut être une expérience excitante avec sa riche culture, son histoire, sa cuisine et ses magnifiques paysages. Et bien sûr, la langue française.

Le 12 octobre 2023

Programme :

1. À l'aide de cartes et d'images, trouvez des mots qui sonnent de manière similaire. Par exemple, "žirafa" (girafe).

2. Créez votre propre jeu de mémoire (Pexeso).

3. Apprendre des chansons peut être un moyen amusant et agréable d'explorer la langue et la musique.

4. Ça ne serait pas complet sans un conte de fées !

5. Expliquez le défi de construction. Les équipes construisent la Tour Eiffel en utilisant des briques LEGO.

6. Fromage ou baguette ?

7. Certificats.